Jag är positiv!

4 Feb

Har en positiv sak och en negativ sak att berätta…

Den positiva är att våran klass med skolan ska åka på en liten minimini-slalomresa till Ullared där de har en, två eller tre backar(beroende på hur mycket snö som ligger kvar..). Skulle igentligen åkt en lite längre resa men det blev förskjutet till nästa år så som liten kompensation är Ullared bokat på onsdag! 🙂

Och då den negativa är då att jag och mitt fotbollslag ska spela inomhuscup imorgon men jag har åkt på någon slags förkyldning med ont i halsen… som förra året då kan jag upplysa er om. Jag hade verkligen sett fram emot att få spela. Ska iallafall se om jag kanske kan bli bättre till imorgon bitti och spela ändå (haha, låter som om jag är stjärnan i laget men det är jag inte 😉 ) men troligtvis får jag nöja mig med att sitta i publiken. Men aja, sånt händer. Och det är fortfarande det bästa laget som ska spela. NU TAGGAR VI UPP OSS OCH KÖR!!

 

Lämna en kommentar